vragen over leveren

Vragen over leveren

 

 

Wat is de levertijd van mijn producten?

Wij streven ernaar om de levertijd zo kort mogelijk te houden. Indien alle artikelen op voorraad zijn, is levering binnen 2 werkdagen mogelijk.

 

Van deze levertijd kan worden afgeweken vanwege grote drukte of artikelen die even niet meer op voorraad zijn. Wij stellen u dan zo spoedig mogelijk op de hoogte van de langere levertijd en geven hierbij aan wanneer wij verwachten de zending te kunnen versturen.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Bij bestelling via de webshop geven wij voorkeur aan het opsturen van de bestelling. Met uitzondering van bestellingen onder de € 40 ; deze  kunt  u wel ophalen na afspraak.

 

 

Welke verzendkosten worden er in rekening gebracht?

De verzendkosten zijn variabel; afhankelijk  van de lengte van het materiaal.

 

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling retourneren, hier zijn een aantal regels aan verbonden. Wij vragen u om de artikelen binnen 7 werkdagen en in ongebruikte staat aan ons te retourneren. Wij stellen het erg op prijs als u de reden van retourneren aan zou willen geven. Dit kan middels een e-mail, telefonisch contact of een brief bij de retourzending.

 

Wanneer u de gehele bestelling retourneert, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na het retour. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert, krijgt u alleen het aankoopbedrag van deze artikelen teruggestort. Eventuele verzendkosten of administratiekosten worden in dit geval niet teruggestort.

De kosten van het retour zenden zijn voor uw rekening. 

 

Wat moet ik doen als de zending niet compleet is of een artikel beschadigd is?

In het geval dat uw zending incompleet of beschadigd is, kunt u het beste contact met ons opnemen. Bij telefonisch contact is het handig als u de orderbevestiging bij de hand heeft en bij het versturen van een e-mail kunt u het beste het orderbevestigingsnummer vermelden in uw mail.

 

Wat moet ik doen als ik de bestelling niet heb ontvangen?

Wij proberen de leveringstermijn zo kort mogelijk houden, het kan voorkomen dat het wat langer duurt voordat het pakket wordt verzonden. Mocht u 5 werkdagen na uw bestelling nog niets hebben gehoord over een vertraging en uw pakket nog niet hebben ontvangen, dan kunt u contact opnemen en aangeven dat u het pakket nog niet heeft ontvangen.

 

Bij telefonisch contact is het handig als u de orderbevestiging bij de hand heeft en bij het versturen van een e-mail kunt u het beste het orderbevestigingsnummer vermelden in uw mail.