vragen over bestellen

Vragen over bestellen

 

 

Hoe kan ik een product zoeken?

U kunt hiervoor gebruikmaken van het menu aan de linkerkant als u wilt zien welke artikelen van een artikelgroep in ons leverprogramma voorkomen.

Als u een specifiek artikel zoekt kunt u het balkje met de tekst ‘Zoekopdracht’ gebruiken, deze vind u aan de rechterkant van de oranje menubalk.

 

Mocht u het artikel niet kunnen vinden op de website, dan kunt u contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u.

 

Wat moet ik doen als ik gebruik wil maken van de korting bij een bestelling groter dan €300?

Wanneer u een bestelling plaatst die hoger is dan €300, is het mogelijk om een korting te krijgen. Om hiervan gebruik te maken kunt u het beste contact opnemen via 0186 – 744090 of sales@nl-metalen.nl. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u.

 

Als u direct contact heeft gehad met één van onze medewerkers, hoeft u de bestelling niet meer te plaatsen in de webshop. Wij noteren uw aanvraag en sturen u de orderbevestiging per e-mail. 

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wil wijzigen op de dag van bestelling raden wij aan om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen via 0186 – 744090, wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u. U kunt ook een e-mail versturen naar: sales@nl-metalen.nl.

Bij telefonisch contact vragen wij u om de orderbevestiging bij de hand te houden en bij een e-mail om het orderbevestigingsnummer te vermelden.

 

Wanneer een bestelling al is verzonden, kunnen er helaas geen wijzigingen meer worden aangebracht. U bent natuurlijk van harte welkom om een nieuwe bestelling te plaatsen.

 

Minimaal orderbedrag:

Wij hanteren  een  minimale bestel waarde van € 40.-

 Kleinere  bestellingen kunt u uitsluitend  afhalen, na  afspraak. 

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt uw bestelling betalen door het bedrag vooraf over te maken.