Hoe kan ik een product zoeken?
U kunt hiervoor gebruikmaken van het menu aan de linkerkant als u wilt zien welke artikelen van een artikelgroep in ons leverings-programma voorkomen.
Als u een specifiek artikel zoekt, kunt u het balkje met de tekst ‘Zoekopdracht’ gebruiken, deze vind u aan de rechterkant van de oranje menubalk.
Mocht u het artikel niet kunnen vinden in onze webshop dan kunt u contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur
Wat moet ik doen als ik gebruik wil maken van de korting bij een bestelling groter dan € 500,00 ?
Wanneer u een bestelling plaatst die hoger is dan € 500,00 is het mogelijk om een korting te krijgen. Om hiervan gebruik te maken kunt u contact opnemen via 0186-744090 of via sales@nl-metalen.nl
Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur.
Als u direct contact heeft gehad met één van onze medewerkers, hoeft u de bestelling niet meer te plaatsen in de webshop. Wij noteren uw aanvraag en sturen u de orderbevestiging per e-mail.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wil wijzigen op de dag van bestelling raden wij aan om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen via 0186-744090. U kunt ook een e-mail versturen naar: sales@nl-metalen.nl
Bij telefonisch contact vragen wij u om de orderbevestiging bij de hand te houden en bij een e-mail om het ordernummer altijd te vermelden.
Wanneer een bestelling al is verzonden, kunnen er helaas geen wijzigingen meer worden aangebracht. U bent natuurlijk van harte welkom om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt uw bestelling betalen in de webshop via iDeal (Mollie).